Kampagne: Du gør en forskel, der kan måles på mere end kundens bundlinje

Værdien af revisionKvalitet

Mange kunder i SMV-segmentet ved ikke, at ”revisor” ikke er en beskyttet titel som eksempelvis ”advokat” er, og at alle i princippet kan kalde sig for revisor. Derfor sætter vi nu fokus på den værdi, en ejerledet virksomhed får, når den vælger dig, der er medlem af FSR - danske revisorer.

De får eksempelvis en revisor der:

  • Bliver løbende uddannet og opdateret på lovgivningen 
  • Kan underskrive en lovpligtig erklæring til myndighederne
  • Har særlig forståelse for kundens forretning og varetager kundens interesser som virksomhedsejer 
  • Overholder lovgivning og etiske regler for revisorer
  • Har en obligatorisk forsikring, der dækker eventuel erstatning i forbindelse med erklæringer

Det siger dine kunder
Interviews med ejere af de små og mellemstore virksomheder viser, at den personlige kontakt med dig er vigtig. De værdsætter, at du forstår deres forretning og sammenhængen til deres personlige økonomi.

De værdsætter også de ydelser og kompetencer, der ikke automatisk følger med et årsregnskab udarbejdet af en ægtefælle med en bogholder i maven eller et online regnskabsprogram.

Det fortæller vi dine kunder
Kampagnen ”rigtig revisor” skal understrege, at der ER forskel på medlemmerne af FSR – danske revisorer og almindelig regnskabsassistance. 

Vi kører alle de gode argumenter i front og fortæller om den værdi, dine eksisterende og potentielle kunder får, når de vælger dig.

Kampagneoversigt
Se aktivitetsoversigt for kampagnen
Klik på billedet for at hente det i fuld størrelse

 

 

 Se også kampagnen på: www.rigtigrevisor.dk

 

Kontakt

Find "rigtig revisor"

Brug vores landkort til at finde en "rigtig revisor" tæt på dig

Hent kampagneflyer

Download og send en kampagneflyer til dine kunder om værdien af 'rigtige' revisorer