Ikke fri support

Her er nogle eksempler på, hvad der ikke er dækket af den fri support:

Dette er ikke med i fri support
  • Henvendelser fra kunder uden gyldig supportaftale
  • Spørgsmel om administration og konfigurtation af Lotus Dominoserver, f.eks. hjælp til at oprette nye brugere
  • Spørgsmål om opgradering af Lotus Domino- og Lotus Notesklieneter
  • Problemer, der skyldes ændringer i virksomhedens netværk og serverpark
  • Support til eksterne it-konsulenter, der er hyret af kunden eller andre
  • Support der har karakter af undervisning
  • Al support vedrørende Lotus Travler og mobile enheder
  • Dybdegående revisorfaglige spørgsmål. Revisorfaglige spørgsmål bør altid stilles pr. mail. En virksomhed, der er medlem af FSR - danske revisorer, er dog altid dækket ind på dette område.

Vi kan i supporten ikke påtage os opgaver, der har karakter af undervisning.

Bestil ekstra support
Har du et problem, der ikke er dækket af den fri support, kan du altid få hjælp mod betaling af de timer, vi bruger. Du skal blot bekræfte på skrift, at vi løser opgaven mod betaling.

Hvor hurtigt går det?
Sager, der ikke er dækket af den fri support, løser vi hurtigst muligt efter din accept af betalingen.