Kundetilfredshed

Har du styr på, om jeres kunder er ved at forlade jer, eller om de er klar til at købe flere ydelser hos jer?

Kundetilfredshedsundersøgelser viser, at hver tredje revisionskunde takker ja til et møde med en ny revisor, hvis de bliver kontaktet. Og næsten halvdelen af de adspurgte revisionskunder savner proaktivitet fra deres revisor.

Måling af kundetilfredshed er et centralt element for at udvikle og styrke sine kunderelationer og dermed indtjening. Med KundeMonitor tilbydes FSR’s medlemmer en benchmarkbaseret kundetilfredshedsundersøgelse.

Hvad koster KundeMonitor og hvordan melder jeg mig til?
KundeMonitor er udviklet med fokus på at være attraktiv for alle revisionsfirmaer. Således kan alle deltage til samme lave FSR introduktionspris i 2017: 9.500 kr.  

Tilmelding senest torsdag den 12. oktober 2017 hos:

Christian Thorn, Business Unit Director
Aalund PR & Communication
ct@aalund.com 
tel. 87 31 09 00 / mobil 22 31 51 83 

Om Kundemonitor
KundeMonitor har kørt siden 2015 i både Norge og Sverige i samarbejde med revisorforeningerne. Og med et stigende antal deltagere hvert år.

Hvad får du ud af KundeMonitor?

  1. Et klart billede af hvor tilfredse jeres kunder er med at anvende jer som revisor
  2. En sammenligning af jeres resultater med branchen og hvordan i ligger i forhold til de bedste
  3. Signaler om hvorvidt jeres kunder overvejer at forlade jer og om de anbefaler jer som revisor

Læs mere på www.aalund.com

 

Kontakt